Algemeen bestuurslid

Betrokken zijn bij de ChristenUnie, maar (momenteel) geen politieke ambities? Wil jij een bijdrage leveren aan de ambitie en strategie van onze lokale CU-afdeling Hengelo, Dinkelland, Borne, Hof van Twente en Oldenzaal? Dan is het bestuur op zoek naar jou!

Op dit moment zoeken we een of meer algemene bestuursleden die het bestuur van de ChristenUnie Hengelo en omgeving komen versterken. Er is genoeg ruimte om eerst te verkennen of het bij je past. Binnenkort hebben we een strategiedag waar je rustig kunt zien hoe wij als fractie en bestuur samenwerken. Voel je uitgenodigd!

In deze vrijwillige functie krijg je veel gelegenheid voor persoonlijke groei en ontwikkeling. We werken als bestuursteam prettig samen. We vullen elkaar aan, leren van elkaar en versterken en bemoedigen elkaar. Deze bestuursfunctie mag dus gerust een groeifunctie voor je zijn. Laat je niet weerhouden of afschrikken als je nog geen ervaring als bestuurslid hebt.

Wil je meer weten of je beschikbaar stellen als (aspirant-)bestuurslid? Neem dan contact op met secretaris@hengelo.christenunie.nl voor een laagdrempelige kennismaking.

Stadhuistoren Bevrijderslaantje